Friday 22 November 2013

Rahsia kurang risiko jatuh sakit.

Pada tahun 1915, multivitamin pertama di dunia telah dicipta dengan nama 'vitalize-mineral' dan disingkatkan kepada vita-min. Perkataan vitamin digunapakai hingga kini, ia bermula dadi Shaklee.
Seiring dengan peningkatan teknologi, multivitamin daalam bentuk cecair telah diubah kepada tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Dengan 30 nutrisi harian lengkap, 12 vitamin dan 7 mineral penting dalam setiap tablet menjadikan vitalea sangat seimbang. Ia juga disalut dengan serbuk nutrisi kegemaran ramai - spirulina.

Vitalea merupakan multivitamin paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga badan manusia. Mineral yang terkandung didalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.




MANFAAT UTAMA :

• Penambahan tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan badan dan kekuatan fikiran, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam pembelajaran mahupun kerja harian.

• Pelengkap nutrisi - kekurangan vitamin dan mineral penting akibat amalan pemakanan yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang vegetarian dan anaemia.

• Keupayaan sistem produktif - penting kepada kanak2 dan remaja yang sedang membesar.

• Metabolisma - sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.

• Elemen penting pada sel badan - menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.

• Melindungi organ- melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

Ujian klinikal membuktikan, dengan mengamalkan vitalea selama setahun dapat mengurangkan risiko jatuh sakit sehingga 65%.

Siapa yang suka jatuh sakit angkat tangan?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...