Friday 15 November 2013

Set slimming lebih optimum

Pn. Musliana Mustafa :

Shaklee merubah impian menjadi kenyataan...



" Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah..."


Semakin ramai pengguna yang telah memilih Set Slimming daripada Shaklee & meyakini keberkesanannya..Tapi bagaimana vitamin boleh berfungsi dalam proses menurunkan berat badan?
1  
Set Slimming Optimum mengandungi ALFALFA, LECITHIN, HERB LAX, ESP @ CINCH, CINCH ENERGY TEA MIX DAN JUGA OMEGA GUARD. Let's go through one by one...



1.       Alfalfa : Mengandungi kandungan serat yang tinggi untuk mengangkut lemak dan                                         toksin keluar dari badan.

2.      Lecithin : Berfungsi untuk memecahkan lemak dan mengelakkan lemak daripada tergumpal 
                         dalam saiz yang lebih besar.

3.     Herb lax : Agen detoks yang paling berkesan bagi membersihkan usus dan memudahkan 
                        penyerapan semua vitamin yang masuk ke dalam badan. Juga boleh membantu                              untuk mengempiskan perut. Najis yang terkumpul dalam usus biasanya                                          menyebabkan perut kelihatan lebih buncit daripada biasa.

4.  *ESP : Khasiat protein soya memberikan tenaga dan rasa kenyang yang berpanjangan. ESP  mempunyai nilai indeks glisemik yang rendah. Paras gula dalam darah akan terkawal kerana makanan yang GI rendah akan melepaskan gula ke dalam darah secara perlahan-lahan dan tenaga akan dibekalkan sedikit demi sedikit. Proses pelepasan tenaga secara perlahan akan menyebabkan perut rasa kenyang yang berpanjangan. Jadi..bagi yang ingin kawal selera makan atau nak turunkan berat badan, ESP adalah pilihan terbaik untuk anda.

5.  *Cinch Shake : Bertindak untuk membina otot dan mengelakkan badan kita daripada menggelebeh apabila berat badan berkurangan. Cinch Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati disamping mengurangkan berat badan. Rumusan yang diperkaya dengan Leucine iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, Leucine dalam Cinch Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

6. *Cinch Energy Tea Mix : Mengurangkan keinginan untuk makan, membantutkan pembinaan sel 
                                        lemak, meningkatkan metabolisme badan serta memberikan tenaga ketika                                           kita sedang berdiet.

7.*Omega Guard : Memainkan peranan penting dalam proses pembakaran lemak. Lemak omega 3 dalam minyak ikan membuatkan badan kita bertindak balas dengan hormon leptin. Leptin berfungsi untuk memberi isyarat kepada badan untuk mengurangkan selera makan & serta meningkatkan tahap metabolisme badan. Ia juga membantu untuk menukarkan lemak yang tersimpan dan ditukarkan kepada tenaga.

Bilakah waktu yang sesuai untuk saya makan suplemen yang banyak2 ni?

1.     taraaaa..yang ni kena buat pembelian melalui saya barulah saya share jadual makan yang tepat.

Bolehkah diet saya berjaya?

1.     Pastikan anda mengambil jumlah air kosong yang mencukupi. Setiap 25kg berat anda = 1 liter air 
        yang perlu diminum.
2.     Pastikan anda melakukan senaman sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.
3.     Banyakkan makan sayur-sayuran & buah-buahan.
4.     Makan dengan kerap tetapi dalam jumlah yang sedikit-sedikit.
5.     Ambil ukur lilit badan anda kerana adakalanya berat tidak turun tetapi shape badan anda telah 
        berubah dan semakin mengecil.
6.     Usah cepat putus asa, kuatkan semangat untuk kurus.

Siapakah yang sesuai mengambil set Slimming Optimum ni?

Mereka yang mengalami masalah berat badan berlebihan dan ingin mendapatkan tahap kesihatan yang baik dengan berat badan yang ideal.

Bagaimanakah cara nak dapatkan set ini?

Anda boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. 
sms/whatsApp 012 9522559

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...