Tuesday 12 November 2013

Bagaimana meningkatkan selera makan anak anak

Walaupun kita telah cuba sedaya upaya untuk mempelbagaikan juadah yang disaji, namun si anak masih juga enggan makan. Kalau makan pun habis setakat dua ke tiga sudu saja.

Lebih merunsingkan lagi adalah apabila perkara ini turut mengundang permasalahan lain seperti berat badan anak tak naik atau naik terlalu sedikit mahupun sembelit berikutan kurangnya pengambilan serat dalam diet seharian mereka.

Bagi mengatasi masalah ini, pemberian Mealshakes kepada anak-anak berusia setahun ke atas ternyata mampu membantu. Bukan sekadar untuk mencetus dan meningkatkan selera makan anak anda malah masalah sembelit juga turut boleh diatasi dengan mudah.


Berikut saya kongsikan serba sedikit fakta dan kelebihan Mealshakes:
  • multivitamin dalam bentuk serbuk yang diperkayakan dengan 24 vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh anak-anak yang sedang membesar
  • sesuai untuk diambil oleh semua lapisan individu bermula dari seawal usia setahun ke atas
  • sangat sesuai untuk individu-individu yang tidak suka atau tidak boleh menelan pil
  • diperkayakan dengan protein, kalsium, magnesium, serat, anti oksida dan banyak lagi
  • berperisa French vanilla yang sangat lazat
  • membantu meningkatkan tahap imuniti dan selera makan anak-anak
  • membantu mengatasi masalah sembelit khususnya untuk anak-anak
  • sesuai untuk dijadikan sarapan pagi yang lazat dan berkhasiat
  • satu canister mampu bertahan sehingga berbulan-bulan lamanya

Seterusnya, kita tengok pula hasil yang telah diperolehi oleh dua orang ibu yang telah memberikan anak-anak mereka Mealshakes:

Testimonial 1: Sembelit anak dah tak ada, selera makan juga bertambah-tambah



Testimonial 2: Dulu makan 2 ... 3 suap sahaja ... sekarang boleh habis semangkuk. Berat badan pun dah naik 1kg sebulan berbanding dulu 0.5kg untuk 2 bulan.



Memang tak rugi sebenarnya kalau ibu bapa diluar sana keluarkan sedikit duit demi anak-anak tersayang. Lagi pun, jika permainan dan baju mahal-mahal mampu dibeli, kenapa pula tidak sesuatu baik dan bermanfaat untuk anak anda? Apa yang penting, kesihatan dan tumbesaran mereka terjaga. Dan anak-anak anda juga pasti akan lebih ceria heee. 

Oleh itu, bagi semua ibu bapa di luar sana yang agak-agak dah nak putus asa disebabkan oleh masalah anak susah makan mahupun bagi ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang mudah jatuh sakit dan sembelit, buatlah pilihan yang tepat dengan memberikan mereka Mealshakes.

Nak dapatkan Mealshakes pada HARGA KENGKAWAN? 

Mahu membuat tempahan?

goodnaturalheal@gmail.com
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjq8JHHHirfTikO618LjL2QL9mzlOk4qPtuXWGwELCrzmUT5TyHOmO1RViw3E-hiBGFbr4OVCgsWpSGJFm6Puw0RZ7hU3yI7SIKTwf1QBUphUMwRinpSjBliC0zC-GMVYStG-brqaFKng8/s1600/sms+or+whstsapp.JPG  Rahimin 012 9522559
Sila la ye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...