Wednesday 16 October 2013

Bagaimana meraih pendapatan LUMAYAN dengan Shaklee?


   - Adakah anda seorang surirumah sepenuh masa yang mencari pendapatan sampingan?
   - Adakah anda sudah bosan dikelilingi hutang?
    -Anda ingin bekerja dari rumah dengan waktu kerja yang fleksibel?         
    - Ingin luangkan lebih masa bersama anak-anak yang sedang membesar tanpa terhenti pendapatan  bulanan dan semakin meningkat jumlahnya?
   - Mempunyai impian untuk menyediakan pendidikan terbaik buat anak-anak?
    -Tertekan dan sudah bosan dengan kerja anda sekarang dan ingin mengatakan sambil senyum “Sorry boss..saya meletak jawatan!!” bukan mustahil kerana ramai yang berjawatan tinggi dengan gaji puluhan ribu pun telah meletak jawatan kerana Shaklee membayar bonus lebih dari gaji mereka.

Inilah masanya untuk memulakan LANGKAH PERTAMA! Terokai POTENSI sebenar diri anda dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang!

Keunikan Shaklee
Shaklee adalah merupakan syarikat pengeluar produk mesra alam dan kesihatan (supplemen semulajadi) yang dipercayai sejak 57 tahun dahulu. Mempraktikkan sistem MLM dalam penjualan produknya, namun ianya berbeza daripada sistem MLM yang lain kerana:

Berasaskan produk – Berkonsepkan jual produk untuk mendapatkan komisen dan untung runcit. Tidak perlu mencari downline untuk dapatkan komisen yang lebih tinggi seperti yang diamalkan dalam sistem MLM yang ala-ala Skim Ponsi atau Skim Cepat Kaya! Dan yang bestnya produknya sangat berkualiti yang menarik penggunaan berterusan kerana barang baik mesti orang cari.

Halal - Produk yang ditawarkan Shaklee diakui dan disahkan HALAL. Malah sistem perniagaan MLM yang diamalkan juga adalah HALAL dan ADIL.  Anda rajin, anda KAYA! :)

Modal yang minima - dengan modal serendah RM 65 jika walk in ke pusat Shaklee (RM75 jika starter kit dipos) sahaja anda boleh menjadi ahli Shaklee dan memulakan empayar perniagaan anda sendiri. Niat nak meniaga tapi modal besar tak ada, jadi inilah peluang anda dengan hanya RM75.

Tahukah anda Shaklee lebih banyak melaburkan duit untuk penambahbaikan produk keluarannya berbanding untuk tujuan pemasaran produk?  Shaklee hanya melantik pengedar-pengedarnya sendiri untuk tujuan pemasaran.  Ia tidak mengeluarkan bajet untuk promosi besar-besaran seperti iklan TV, radio dan sebagainya kerana memfokuskan kepada penambahbaikan produk bukannya PROMOSI!  Oleh sebab itulah Shaklee berupaya memberi komisen yang tinggi kepada para pengedarnya.

Bagi menjamin kualiti produknya, Shaklee juga mempunyai kilangnya sendiri.  Kilang ini bertujuan untuk memantau proses penghasilan produk dengan ketat bagi memenuhi standardnya yang tinggi.
Dengan menjadi ahli Shaklee, anda akan layak mendapat:
    Member kit Shaklee
    Harga Istimewa sebagai Ahli Shaklee
    Komisen mengikut points yang dikumpul (tidak perlu pembelian banyak setiap bulan )
    Menyertai kelas anjuran Shaklee secara PERCUMA
    Peluang untuk mendapat bonus kereta, menunaikan umrah secara PERCUMA, percutian HEBAT ke luar negara yang ditaja sepenuhnya.

8 SEBAB kenapa anda perlu sertai kami sekarang!

    Kumpulan kami dinaungi 3 upline yang berpangkat Master Coordinator, iaitu pangkat tertinggi di   dalam sistem MLM Shaklee. Pendapatan bulanan Master Coordinator boleh mencecah 5 angka, sehingga lebih daripada RM100K!!
    Kumpulan sokongan yang besar untuk berkongsi idea, ilmu atau masalah.
    Kumpulan sokongan khas untuk para suami.  Man-to-man talk.
    Online tutorial untuk mempelajari ilmu-ilmu bisnes internet, pemasaran FaceBook, teknik-teknik perniagaan internet terkini dan banyak lagi.
    Coaching dan mentoring secara offline atau face-to-face.  Boleh bawa anak bersama!
    Mendapat tips bisnes secara PERCUMA daripada Master Coordinator.
 Master Coordinator yang sangat komited untuk melahirkan lebih ramai Master seperti mereka.  Jika anda serius untuk maju di dalam Shaklee, mereka akan membimbing anda sehingga berjaya, TANPA BAYARAN!
    Yang paling ISTIMEWA, kami mengamalkan gabungan TIGA elemen RAHSIA untuk BERJAYA!

Ingin tahu apakah TIGA elemen RAHSIA untuk meraih pendapatan lumayan bersama Shaklee? Anda kenalah sertai kami dahulu. :)

Saya BERMINAT, tapi bagaimana untuk mendaftar menjadi ahli?
·         Bayaran dibawah semata-mata untuk pendaftaran dan saya tidak mendapat 1 sen pun dari pendaftaran ini.
Jangan fikir saya mendapat komisen dari bayaran pendaftaran ini bukan seperti MLM yang lain.
    Membayar yuran keahlian sebanyak RM75 (atau RM65 jika walk in ke pusat Shaklee) ; ATAU
    Keahlian PERCUMA dengan setiap pembelian 2 botol VIVIX ; ATAU
    Keahlian PERCUMA dengan setiap pembelian 3 kotak COLLAGEN POWDER ; ATAU
    Keahlian PERCUMA untuk sebarang pembelian produk bernilai RM660 (Semenanjung) atau RM880(Sabah/S’wak) ke atas.

Apa tunggu lagi?  Call/sms/ WhatsApp:  En Rahimin 012 9522559
ID Penaja jika walk in: RAHIMIN MOHAMED  NO.ID: 891238 (jika di Indonesia MY891238)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...