Monday 8 July 2013

Testimoni Penggunaan ESP dan Alfafa Complex

Berikut saya kongsikan beberapa testimonial daripada ibu-ibu yang pada asalnya mengambil ESP + Alfalfa ini bagi tujuan milkbooster tetapi BONUS pada mereka kerana turut mendapat baaanyaakkk lagi manfaat lain: 


                                       MEMBANTU DALAM MASALAH ALERGI ANAK              
                                                    (EKZEMA,RUAM DAN LAIN-LAIN)

                                              
Testimonial Pertama
Baru 3 minggu si ibu mengamalkan ESP + Alfalfa, anaknya kini bebas ruam lampin


Testimonial Kedua
Penyusuan bertambah lancar dan baby kini tiada lagi masalah ekzema. Bonus mamanya juga makin berseri-seri dengan pengamalan ESP + Alfalfa
ESP + Alfalfa bantu masalah ekzema
** Bila sentuh bab ini, saya juga turut mengalami pengalaman yang sama. Baby boy saya turut mengalami masalah kulit sensitif sejak dari lahir lagi. Baby saya pernah dimasukkan ke wad selama dua hari ketika berusia sebulan akibat dipenuhi dengan ruam2 merah yg sangat teruk ke seluruh badan ( lupa nk snap gambar sbb masa tu sangat takut dan kalut dengan keadaan dia...kita pula dok dalam pantang lagi aduhai...) Masa tu doc suruh stop terus pengambilan sebarang pil herba lepas bersalin (masa tu lom kenal Shaklee lagi). Jadi nak tak nak demi anak yg fully bf mmg terus stop dan takut nak amalkan apa-apa pil atau ubatan lagi. Sudahnya sampai baby dah umur 10 bulan pun keadaan mamanya tak bermaya, sering letih, lesu, pucat, kebas kaki n tangan tapi alhamdulillah akhirnya dipertemukan dengan Shaklee, saya kini kembali bertenaga. Baby saya juga tersangat sensitif dengan sebarang sabun dan hanya boleh guna sabun khas dan lotion khas sahaja. Dan kalau hari panas..memang makin terukla dia dok menggaru..kadang2 sampai melecet. Tapi alhamdulillah sejak saya amalkan ESP dan Alfalfa (Saya amalkan Set 3M) tanpa saya sedar keadaan ruam anak saya semakin baik...dan kini dah boleh guna sabun biasa dah...di samping itu saya turut sapu Herbal Blend Cream Shaklee setiap kali anak saya lepas mandi. Hasilnya memang sangat BEST ;) Bagi anda yang mungkin alami perkara yg sama seperti saya, apa kata anda amalkan ESP + Alfalfa (sekiranya anda masih menyusu baby anda) dan cuba apply Herbal Blend Cream sebagai ikhtiar...mudah-mudahan berhasil.
MEMBANTU UNTUK PELANGSINGAN


Testimonial  Pertama
Setelah sebulan lebih mengamalkan ESP + Alfalfa masalah perut buncit kini semakin berkurangan dan yang bestnya penyusuan tetap berjalan lancar

ESP + Alfalfa membantu untuk pelangsingan
Testimonial  Kedua
Tujuan utama untuk penyusuan tapi tanpa sedar berat semakin turun ;)

         MEMBANTU UNTUK KECANTIKAN KULIT , MASALAH DALAMAN WANITA      
                                                        DAN BANYAAAKKK LAGI


Testimonial  Pertama
Kulit semakin lembut, cik "abang" makin sayang heeee


Testimonial  Kedua
Kiranya all in lah, sebagai milkbooster, bantu masalah keputihan, melawaskan, melangsingkan, untuk hubungan suami isteri yang "hot" (ooppss 18sx) dan juga untuk masalah resdung.




Sangat teruja dan seronokkan bila baca semua testimonial di atas? Kan saya sudah beritahu tadi ESP + Alfalfa bukanlah semata-mata milkbooster sahaja tetapi lebih dari itu. Macam-macam manfaat yang anda boleh dapat. Tapi kalau ada bajet yang lebih apa salahnya untuk ambil terus Set Penyusuan Lengkap 3M heeee lagi macam-macam benefit yang boleh anda dapat. Boleh klik DI SINI untuk info lebih lanjut mengenai Set 3M.

Anda mempunyai kekangan bajet? Jangan risau, hubungi je saya ya dan saya bersedia membantu anda ;)


Sila hubungi untuk pertanyaan atau pesanan

1. PM Facebook : Rahimin_mohamed
goodnaturalheal@gmail.com
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjq8JHHHirfTikO618LjL2QL9mzlOk4qPtuXWGwELCrzmUT5TyHOmO1RViw3E-hiBGFbr4OVCgsWpSGJFm6Puw0RZ7hU3yI7SIKTwf1QBUphUMwRinpSjBliC0zC-GMVYStG-brqaFKng8/s1600/sms+or+whstsapp.JPG  Rahimin 012 9522559
Sila la ye..

DISCLAIMER/PENAFIAN

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...